სადამრიგებლო-სააღმზრდელო პროგრამა
სააღმზრდელო
პროგრამა
კლასი - II
მასწავლებელი -
სალომე ქველაძე 2017-2018 სასწავლო წელი
სადამრიგებლო საათი არის
დამრიგებლის უშუალო ურთიერთობის
დრო
თავის აღსაზრდელებთან .დამრიგებლის მიზანია მოსწავლეთა
პიროვნული
აღზრდა, ღირებულებათა სისტემის , მოქალაქეობრივი
ცნობიერების
ჩამოყალიბება
. სადამრიგებლო საათი აღრმავებს
ცოდნას ეთიკის, ფსიქოლოგიის
, სამოქალაქო განათლების სფეროსა და
სხვა საკითხებში ;
დამრიგებელმა
სადამრიგებლო საათზე , შესაძლოა
, სხვადასხვა მეთოდი გამოიყენოს
: "მინი"
ლექცია - ვერბალური ახსნის მეთოდი
, დისკუსია , შემთხვევის განხილვა , ექსკურსია
, გონებრივი იერიში, პრეზენტაცია
, როლური თამაში .
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
თემები
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
რას ნიშნავს იყო
მეორეკლასელი? რით
განსხვავდებით
პირველკლასელებისაგან?
(ჩვენ ვიცით კითხვა,
წერა, ანგარიში)
ზაფხულის
შთაბეჭდილებები.
|
1 შეხვედრა
|
|
2
|
საკლასო წესების
შემუშავება. რომელი
წესების დაცვა
გვეხმარება სწავლაში?
|
1 შეხვედრა
|
თემას დამრიგებელი
მუდამ
უბრუნდება
მოსწავლეებთან
საუბრისას
შესაძლებელია
შეფასდეს, რამდენად
კარგად იცავენ
ბავშვები წესებს, ასევე
აღირიცხოს,
როდის იცავენ და როდის
არღვევენ
ისინი ამ წესებს, რასაც
საბოლოოდ
მოსწავლეთა
წახალისება
დაჯილდოება
მოჰყვება.
|
3
|
ემოციები, რომლებიც
თან ახლავს სხვადასხვა
საქმიანობას
(საკონტროლო
წერას, გამოკითხვას,
ფეხბურთის თამაშს).
|
1 შეხვედრა
|
თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.
|
4
|
თვისებები, რომელთა
გამოც ვირჩევთ
მეგობრებს;
ადამიანური თვისებები
თვისებები,
რომლებიც
აუცილებელია
მეგობრობისა
და სწავლისათვის;
თვისებები, რომლებიც
ხელს გვიშლის სწავლასა
და მეგობრობაში.
|
1 შეხვედრა
|
თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.
|
5
|
იდეალური მეგობრისა
და მოსწავლის
პორტრეტი (მოსწავლის
შემთხვევაში
მნიშვნელოვანია აქცენტი
მონდომებასა
და შრომისმოყვარეობაზე
და არა თანდაყოლილ
თვისებებზე) როგორი
ვარ მე?
ავტოპორტრეტი
თვისებებით.
|
1 შეხვედრა
|
|
6
|
მეგობრობა, მეგობრობის
უნარი
|
1 შეხვედრა
|
|
7
|
ადამიანებს შორის მსგავსება და განსხვავება. სამყარო, სადაც ყველა ერთმანეთს ჰგავს. დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
|
1 შეხვედრა
|
|
8
|
ადამიანების დახმარება,
ალტრუიზმი;
როგორ ვეხმარებით
სხვებს? ჩვენ როგორ
გვეხმარებიან?
|
1 შეხვედრა
|
|
9
|
მეორეკლასელის
სირთულეები სკოლაში
სირთულეების „სკივრი”.
მაგ., ზოგისთვის
რთულია გაკვეთილზე
წყნარად ჯდომა,
ზოგისთვის - კარნახით
წერა..
|
2 შეხვედრა
|
|
10
|
მეორეკლასელის
შესაძლებლობები
-შესაძლებლობათა
„სკივრი”.
|
1 შეხვედრა
|
|
11
|
სახლში ან მეგობრებთან
წამოჭრილი
სირთულეები:
ტყუილები, ნივთების
დაუკითხავად
აღება, მოუთმენლობა,
სიფიცხე.
|
1 შეხვედრა
|
|
12
|
სირთულეების
დაძლევის გზებზე
ფიქრი,
სტრატეგიების
შემუშავება,
კონფლიქტების
მოგვარება
- კონფლიქტების
(უთანხმოების
გამომწვევი მიზეზები).
|
1 შეხვედრა
|
თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.
|
13
|
ქცევის წესები, ეტიკეტი:
დაბადების
დღისთვის - საჩუქრის
შერჩევა, გადაცემა,
ან საჩუქრის მიღება;
სუფრაზე, თეატრსა
თუ კინოში ქცევის
წესები.
|
2 შეხვედრა
|
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
თემატიკა
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
გარემოს
სისუფთავეზე
ზრუნვა (კლასის,
ეზოს, ქუჩის
მოფრთხილება)
ხეების
მოვლა
|
1 შეხვედრა
|
თემას ეხებიან
ბუნებისმეტყველების
გაკვეთილზეც
ამიტომ
შესაძლებელია
აღნიშნულ
საკითხთან
დაკავშირებით
დამრიგებელმა
ვიქტორინის
,გამოფენის, ან
სოციალური
პროექტის მოწყობა
ითაოს.
|
2
|
საკუთარი
ჯანმრთელობა,
როგორც
ფასეულობა;
ფიზიკური და
სულიერი
სიჯანსაღე.
|
1 შეხვედრა
|
|
3
|
დღის რეჟიმი,
დასვენებისა და
სასწავლო
პროცესის დროს
განსხვავებული
საქმიანობები,
მათი დაგეგმვის
აუცილებლობა.
|
2 შეხვედრა
|
თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიან
.ამიტომ მსგავს
საკითხებზე საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს,
საგნის პედაგოგთან
ერთად.
|
4
|
ჯანსაღი ცხოვრების
წესი, სპორტი,
სასარგებლო
პროდუქტები,
დროულად
დაძინება,
კომპიუტერის
გამოყენებისა და
ტელევიზორის
ყურების
რეგლამენტი
|
2 შეხვედრა
|
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
|
თემები
|
შეხვედრების
რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
მავნე ჩვევების
საფრთხე შინ და
გარეთ.
საყოფაცხოვრებო
ტექნიკის
დაუკითხავად
გამოყენება,
შესვენების დროს
კიბეებზე სირბილი.
|
1 შეხვედრა
|
|
2
|
უსაფრთხოება -
მშობლების,
მეგობრების
მისამართის ცოდნის
აუცილებლობა,
ქუჩაში
მოძრაობისა და
ტრანსპორტით
სარგებლობის
წესები.
|
1 შეხვედრა
|
|
3
|
ისტორიული და
კულტურული
მნიშვნელობის
მქონე ადგილები,
ძეგლები,
მოვლენები.
|
2 შეხვედრა
|
თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიან. ამიტომ
მსგავს საკითხებზე
საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს
საგნის
პედაგოგთან
ერთად.
|
4
|
ქალაქის, სოფლის,
ქვეყნის
გამოჩენილი
პიროვნებები.
|
1 შეხვედრა
|
|
|
|
|
მოსწავლის აქტივობაში ჩართულობის თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
I დონე
|
II დონე
|
III დონე
|
ქულა
|
1.
ჩართულობა
|
აქტიურად ვარ ჩართული კლასის საათში, ვმონაწილეობ კითხვაში, ვსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებს რამდენჯერმე აქტივობის განმავლობაში -
4
ქულა
|
ჩართული ვარ საკლასო აქტივობაში,ვმონაწილეობ კითხვაში, ვსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებს, ხანდახან აქტივობის მანძილზე.
3ქულა
|
არ ვარ ჩართული საკლასო აქტივობაში, არ ვმონაწილეობ კითხვაში, არ ვსვამ კითხვებს და არ გამოვთქვამ მოსაზრებებს მთელი აქტივობის განმავლობაში - 0 ქულა
|
|
2. მოსმენა
|
ყოველთვის ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 3 ქულა
|
ხანდახან ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 2 ქულა
|
არასდროს ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, არ მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 0 ქულა
|
|
3. ქცევა
|
არასდროს ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 3 ქულა
|
იშვიათად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 2 ქულა
|
ხშირად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 0 ქულა
|
|
|
|
|
|
|
ჩემი სადამრიგებლო კლასი
Комментариев нет:
Отправить комментарий