понедельник, 18 сентября 2017 г.

სააღმზრდელო პროგრამა

სადამრიგებლო-სააღმზრდელო პროგრამა
                                             
                                   
     სააღმზრდელო პროგრამა
 კლასი - II
 მასწავლებელი  -  სალომე ქველაძე                       2017-2018 სასწავლო წელი                                        

   სადამრიგებლო საათი არის დამრიგებლის უშუალო ურთიერთობის  დრო თავის აღსაზრდელებთან .დამრიგებლის მიზანია  მოსწავლეთა  პიროვნული აღზრდა, ღირებულებათა სისტემის , მოქალაქეობრივი  ცნობიერების  ჩამოყალიბება . სადამრიგებლო საათი აღრმავებს ცოდნას ეთიკის, ფსიქოლოგიის , სამოქალაქო განათლების სფეროსა და სხვა საკითხებში ;
   
დამრიგებელმა სადამრიგებლო საათზე , შესაძლოა , სხვადასხვა მეთოდი გამოიყენოს : "მინი" ლექცია - ვერბალური ახსნის მეთოდი , დისკუსია , შემთხვევის განხილვა , ექსკურსია , გონებრივი იერიში, პრეზენტაცია , როლური თამაში

მიმართულება

პიროვნული და მორალური განვითარება


თემები

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

რას ნიშნავს იყო
მეორეკლასელი? რით
განსხვავდებით
პირველკლასელებისაგან?

(ჩვენ ვიცით კითხვა,
წერა, ანგარიში)
ზაფხულის
შთაბეჭდილებები.

1 შეხვედრა

2

საკლასო წესების
შემუშავება. რომელი
წესების დაცვა
გვეხმარება სწავლაში?

1 შეხვედრა

თემას დამრიგებელი
მუდამ
უბრუნდება
მოსწავლეებთან
საუბრისას
შესაძლებელია
შეფასდეს, რამდენად
კარგად იცავენ
ბავშვები წესებს, ასევე
აღირიცხოს,
როდის იცავენ და როდის
არღვევენ
ისინი ამ წესებს, რასაც
საბოლოოდ
მოსწავლეთა
წახალისება
დაჯილდოება
მოჰყვება.

3

ემოციები, რომლებიც
თან ახლავს სხვადასხვა
საქმიანობას
(
საკონტროლო
წერას, გამოკითხვას,
ფეხბურთის თამაშს).

1 შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

4

თვისებები, რომელთა
გამოც ვირჩევთ
მეგობრებს;
ადამიანური თვისებები
თვისებები,

რომლებიც
აუცილებელია
მეგობრობისა
და სწავლისათვის;
თვისებები, რომლებიც
ხელს გვიშლის სწავლასა
და მეგობრობაში.

1 შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

5

იდეალური მეგობრისა
და მოსწავლის
პორტრეტი (მოსწავლის
შემთხვევაში
მნიშვნელოვანია აქცენტი
მონდომებასა
და შრომისმოყვარეობაზე
და არა თანდაყოლილ
თვისებებზე) როგორი
ვარ მე?
ავტოპორტრეტი
თვისებებით.

1 შეხვედრა

6

მეგობრობა, მეგობრობის
უნარი

1 შეხვედრა

7

ადამიანებს შორის მსგავსება და განსხვავება. სამყარო, სადაც ყველა ერთმანეთს ჰგავს. დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
1 შეხვედრა

8

ადამიანების დახმარება,
ალტრუიზმი;
როგორ ვეხმარებით
სხვებს? ჩვენ როგორ
გვეხმარებიან?

1 შეხვედრა

9

მეორეკლასელის
სირთულეები სკოლაში
სირთულეებისსკივრი”.
მაგ., ზოგისთვის
რთულია გაკვეთილზე
წყნარად ჯდომა,

ზოგისთვის - კარნახით
წერა..

2 შეხვედრა

10

მეორეკლასელის
შესაძლებლობები
-
შესაძლებლობათა
სკივრი”.

1 შეხვედრა

11

სახლში ან მეგობრებთან
წამოჭრილი
სირთულეები:
ტყუილები, ნივთების
დაუკითხავად
აღება, მოუთმენლობა,
სიფიცხე.

1 შეხვედრა

12

სირთულეების
დაძლევის გზებზე
ფიქრი,
სტრატეგიების
შემუშავება,
კონფლიქტების
მოგვარება
-
კონფლიქტების
(
უთანხმოების
გამომწვევი მიზეზები).

1 შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

13

ქცევის წესები, ეტიკეტი:
დაბადების
დღისთვის - საჩუქრის
შერჩევა, გადაცემა,
ან საჩუქრის მიღება;
სუფრაზე, თეატრსა
თუ კინოში ქცევის
წესები.

2 შეხვედრა


მიმართულება

გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი


თემატიკა

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

გარემოს
სისუფთავეზე
ზრუნვა (კლასის,
ეზოს, ქუჩის
მოფრთხილება)
ხეების
მოვლა

1 შეხვედრა

თემას ეხებიან
ბუნებისმეტყველების
გაკვეთილზეც
ამიტომ
შესაძლებელია
აღნიშნულ
საკითხთან
დაკავშირებით
დამრიგებელმა
ვიქტორინის
,
გამოფენის, ან
სოციალური
პროექტის მოწყობა
ითაოს.

2

საკუთარი
ჯანმრთელობა,
როგორც
ფასეულობა;
ფიზიკური და
სულიერი
სიჯანსაღე.

1 შეხვედრა

3

დღის რეჟიმი,
დასვენებისა და
სასწავლო
პროცესის დროს
განსხვავებული
საქმიანობები,
მათი დაგეგმვის
აუცილებლობა.

2 შეხვედრა

თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიან
.
ამიტომ მსგავს
საკითხებზე საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს,
საგნის პედაგოგთან
ერთად.

4

ჯანსაღი ცხოვრების
წესი, სპორტი,
სასარგებლო
პროდუქტები,
დროულად
დაძინება,
კომპიუტერის
გამოყენებისა და
ტელევიზორის
ყურების
რეგლამენტი

2 შეხვედრა

მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება


თემები

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

მავნე ჩვევების
საფრთხე შინ და
გარეთ.
საყოფაცხოვრებო
ტექნიკის
დაუკითხავად
გამოყენება,
შესვენების დროს
კიბეებზე სირბილი.

1 შეხვედრა

2

უსაფრთხოება -
მშობლების,
მეგობრების
მისამართის ცოდნის
აუცილებლობა,
ქუჩაში
მოძრაობისა და
ტრანსპორტით
სარგებლობის
წესები.

1 შეხვედრა

3

ისტორიული და
კულტურული
მნიშვნელობის
მქონე ადგილები,
ძეგლები,
მოვლენები.

2 შეხვედრა

თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიან. ამიტომ
მსგავს საკითხებზე

საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს
საგნის
პედაგოგთან
ერთად.

4

ქალაქის, სოფლის,
ქვეყნის
გამოჩენილი
პიროვნებები.

1 შეხვედრა


               მოსწავლის აქტივობაში ჩართულობის          თვითშეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
დონე
II დონე
III დონე
ქულა
1. ჩართულობა
აქტიურად ვარ ჩართული კლასის საათში, ვმონაწილეობ კითხვაში, ვსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებს რამდენჯერმე აქტივობის განმავლობაში -
4 ქულა
ჩართული ვარ საკლასო აქტივობაში,ვმონაწილეობ კითხვაში, ვსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებს, ხანდახან აქტივობის მანძილზე.
3ქულა
არ ვარ ჩართული საკლასო აქტივობაში, არ ვმონაწილეობ კითხვაში, არ ვსვამ კითხვებს და არ გამოვთქვამ მოსაზრებებს მთელი აქტივობის განმავლობაში - 0 ქულა
2. მოსმენა
ყოველთვის ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 3 ქულა
ხანდახან ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 2 ქულა
არასდროს ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროს, არ მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 0 ქულა
3. ქცევა
არასდროს ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 3 ქულა
იშვიათად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 2 ქულა
ხშირად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 0 ქულა

                     
ჩემი  სადამრიგებლო  კლასი 






Комментариев нет:

Отправить комментарий