სააღმზრდელო პროგრამა

სადამრიგებლო-სააღმზრდელო პროგრამა
                                           
                                   
     სააღმზრდელო პროგრამა
 კლასი - II
 მასწავლებელი  -  სალომე ქველაძე                       2017-2018 სასწავლო წელი                                         
   სადამრიგებლო საათი არის დამრიგებლის უშუალო ურთიერთობის  დრო თავის აღსაზრდელებთან .დამრიგებლის მიზანია  მოსწავლეთა  პიროვნული აღზრდაღირებულებათა სისტემის , მოქალაქეობრივი  ცნობიერების  ჩამოყალიბება . სადამრიგებლო საათი აღრმავებს ცოდნას ეთიკისფსიქოლოგიის , სამოქალაქო განათლების სფეროსა და სხვა საკითხებში ;
   
დამრიგებელმა სადამრიგებლო საათზე , შესაძლოა , სხვადასხვა მეთოდი გამოიყენოს : "მინილექცია - ვერბალური ახსნის მეთოდი , დისკუსია , შემთხვევის განხილვა , ექსკურსია , გონებრივი იერიშიპრეზენტაცია , როლური თამაში . 

მიმართულება

პიროვნული და მორალური განვითარება


თემები

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

რას ნიშნავს იყო
მეორეკლასელირით
განსხვავდებით
პირველკლასელებისაგან?

(ჩვენ ვიცით კითხვა,წერაანგარიში)ზაფხულის
შთაბეჭდილებები.

შეხვედრა

2

საკლასო წესების
შემუშავებარომელი
წესების დაცვა
გვეხმარება სწავლაში?

1 შეხვედრა

თემას დამრიგებელი
მუდამ
უბრუნდება
მოსწავლეებთან
საუბრისას
შესაძლებელია
შეფასდესრამდენად
კარგად იცავენ
ბავშვები წესებსასევე
აღირიცხოს,როდის იცავენ და როდის
არღვევენ
ისინი ამ წესებსრასაც
საბოლოოდ
მოსწავლეთა
წახალისება
დაჯილდოება
მოჰყვება.

3

ემოციებირომლებიც
თან ახლავს სხვადასხვა
საქმიანობას
(
საკონტროლო
წერასგამოკითხვას,ფეხბურთის თამაშს).

შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

4

თვისებებირომელთა
გამოც ვირჩევთ
მეგობრებს;ადამიანური თვისებები
თვისებები,

რომლებიც
აუცილებელია
მეგობრობისა
და სწავლისათვის;თვისებებირომლებიც
ხელს გვიშლის სწავლასა
და მეგობრობაში.

შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

5

იდეალური მეგობრისა
და მოსწავლის
პორტრეტი (მოსწავლის
შემთხვევაში
მნიშვნელოვანია აქცენტი
მონდომებასა
და შრომისმოყვარეობაზე
და არა თანდაყოლილ
თვისებებზეროგორი
ვარ მე?ავტოპორტრეტი
თვისებებით.

1 შეხვედრა

6

მეგობრობამეგობრობის
უნარი

შეხვედრა

7

ადამიანებს შორის მსგავსება და განსხვავებასამყაროსადაც ყველა ერთმანეთს ჰგავსდადებითი და უარყოფითი მხარეები.
შეხვედრა

8

ადამიანების დახმარება,ალტრუიზმი;როგორ ვეხმარებით
სხვებსჩვენ როგორ
გვეხმარებიან?

შეხვედრა

9

მეორეკლასელის
სირთულეები სკოლაში
სირთულეების „სკივრი”.მაგ., ზოგისთვის
რთულია გაკვეთილზე
წყნარად ჯდომა,

ზოგისთვის - კარნახით
წერა..

შეხვედრა

10

მეორეკლასელის
შესაძლებლობები
-
შესაძლებლობათა
სკივრი”.

შეხვედრა

11

სახლში ან მეგობრებთან
წამოჭრილი
სირთულეები:ტყუილებინივთების
დაუკითხავად
აღებამოუთმენლობა,სიფიცხე.

შეხვედრა

12

სირთულეების
დაძლევის გზებზე
ფიქრი,სტრატეგიების
შემუშავება,კონფლიქტების
მოგვარება
კონფლიქტების
(
უთანხმოების
გამომწვევი მიზეზები).

შეხვედრა

თემაზე საუბარი
შესაძლებელია
ფსიქოლოგთან
ერთად.

13

ქცევის წესებიეტიკეტი:დაბადების
დღისთვის - საჩუქრის
შერჩევაგადაცემა,ან საჩუქრის მიღება;სუფრაზეთეატრსა
თუ კინოში ქცევის
წესები.

შეხვედრა


მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი


თემატიკა

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

გარემოს
სისუფთავეზე
ზრუნვა (კლასის,ეზოსქუჩის
მოფრთხილება)ხეების
მოვლა

შეხვედრა

თემას ეხებიან
ბუნებისმეტყველების
გაკვეთილზეც
ამიტომ
შესაძლებელია
აღნიშნულ
საკითხთან
დაკავშირებით
დამრიგებელმა
ვიქტორინის
,
გამოფენისან
სოციალური
პროექტის მოწყობა
ითაოს.

2

საკუთარი
ჯანმრთელობა,როგორც
ფასეულობა;ფიზიკური და
სულიერი
სიჯანსაღე.

შეხვედრა

3

დღის რეჟიმი,დასვენებისა და
სასწავლო
პროცესის დროს
განსხვავებული
საქმიანობები,მათი დაგეგმვის
აუცილებლობა.

შეხვედრა

თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიან
.
ამიტომ მსგავს
საკითხებზე საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს,საგნის პედაგოგთან
ერთად.

4

ჯანსაღი ცხოვრების
წესისპორტი,სასარგებლო
პროდუქტები,დროულად
დაძინება,კომპიუტერის
გამოყენებისა და
ტელევიზორის
ყურების
რეგლამენტი

შეხვედრა

მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება


თემები

შეხვედრების
რაოდენობა

შენიშვნა

1

მავნე ჩვევების
საფრთხე შინ და
გარეთ.საყოფაცხოვრებო
ტექნიკის
დაუკითხავად
გამოყენება,შესვენების დროს
კიბეებზე სირბილი.

შეხვედრა

2

უსაფრთხოება -მშობლების,მეგობრების
მისამართის ცოდნის
აუცილებლობა,ქუჩაში
მოძრაობისა და
ტრანსპორტით
სარგებლობის
წესები.

შეხვედრა

3

ისტორიული და
კულტურული
მნიშვნელობის
მქონე ადგილები,ძეგლები,მოვლენები.

2 შეხვედრა

თემას მოსწავლეები
სხვადასხვა
საგნის
გაკვეთილებზეც
ეხებიანამიტომ
მსგავს საკითხებზე

საუბარი
შესაძლებელია
ექსკურსიის დროს
საგნის
პედაგოგთან
ერთად.

4

ქალაქისსოფლის,ქვეყნის
გამოჩენილი
პიროვნებები.

შეხვედრა


               მოსწავლის აქტივობაში ჩართულობის 
თვითშეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
დონე
II დონე
III დონე
ქულა
1. ჩართულობა
აქტიურად ვარ ჩართული კლასის საათშივმონაწილეობ კითხვაშივსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებს რამდენჯერმე აქტივობის განმავლობაში -
ქულა
ჩართული ვარ საკლასო აქტივობაში,ვმონაწილეობ კითხვაშივსვამ კითხვებს და გამოვთქვამ მოსაზრებებსხანდახან აქტივობის მანძილზე.
3ქულა
არ ვარ ჩართული საკლასო აქტივობაშიარ ვმონაწილეობ კითხვაშიარ ვსვამ კითხვებს და არ გამოვთქვამ მოსაზრებებს მთელი აქტივობის განმავლობაში - 0 ქულა
2. მოსმენა
ყოველთვის ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროსმაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 3 ქულა
ხანდახან ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროსმაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 2 ქულა
არასდროს ვუსმენ სხვებს საკლასო და ჯგუფური მუშაობის დროსარ მაინტერესებს მათი მოსაზრებები - 0 ქულა
3. ქცევა
არასდროს ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 3 ქულა
იშვიათად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 2 ქულა
ხშირად ვარღვევ კლასში ქცევის წესებს - 0 ქულა

                      
ჩემი  სადამრიგებლო  კლასი 






Комментариев нет:

Отправить комментарий