თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა
კლასი: II
ავტორი გურამ გოგიშვილი, თეიმურაზ ვეფხვაძე, ი. მებონია, ლ.ქურჩიშვილი.
გამომცემლობა: ინტელექტი
პედაგოგი: სალომე ქველაძე
№
|
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
სთ. რაოდენობა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასება
|
I
|
გავიხსენოთ
და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
1. 1. ვითვლით საგნების
რაოდენობას.
2. 2. მერამდენეა? რომელია წინა? რომელია
მომდევნო?
3. 3. მარჯვნივ, მარცხნივ,
ზემოთ თუ ქვემოთ?
4. 4. რიცხვები 20-მდე
5. 5. 1-დან 20-მდე
რიცხვების შეკრება და გამოკლება
6. 6. გეომეტრიული
ფიგურები
7. 7. შევადაროთ
მიმდევრობები, შევავსოთ მიმდევრობა
8. 8. ამოვხსნათ ამოცანები
|
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
5სთ
|
· მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი;
· შეუძლია გარემოში
ორიენტირება და ობიექტთა ურთიერთგანლაგების აღწერა;
· ზეპირად ასრულებს
ათეულის გავლით შეკრება-გამიკლებას და ზეპირის ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას;
· ადარებს და აჯგუფებს
ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტის მიხედვით;
· ერთმანეთს ადარებს
რამდენიმე მიმდევრობას და მოცემულ მიმდევრობაში ავსებს რამდენიმე გამოტოვებულ
პოზიციას;
· ამოცანის პირობის
მიხედვით განსაზღვრავს, თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი;
|
მუშაობა მიმდინარეობს ინდივიდუალურად, წყვილებში, ჯგუფებში და
დამოუკიდებლად
|
სახელმძვანელო, სავარჯიშო რვეული,
დაფა, ცარცი, ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო
დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
|
II
|
ვაგროვებთ
და განვიხილავთ მონაცემებს
1. 1. ვაგროვებთ
მონაცემებს
2. 2. ვაჯგუფებთ
მონაცემებს
3. 3. შევადგინოთ და
აღვწეროთ სია
4. 4. შევადგინოთ და
აღვწეროთ ცხრილი
5. 5. დავაჯგუფოთ მონაცემები
6. 6. ამოვხსნათ ამოცანები
|
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
5სთ
|
· შეუძლია მონაცემების
შეგროვება რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით;
· ამოკრებს საჭირო
მონაცემებს უმარტივესი ცხრილიდან;
· განალაგებს
მონაცემებს მოცემული თანმიმდევრობითდა ალაგებს რაიმე წესით;
· ზეპირსიტყვიერად
ახასიათებს მონაცემთა სიას;
· ზეპირსიტყვიერად
აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას;
|
ინდივიდუალური,
დამოუკიდებელი, წყვილებში, ჯგუფებში და პრაქტიკული მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
თაბახის ფურცლები,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო
დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
|
III
|
რიცხვები
100-მდე
1. 1.შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი
2.
2. ათეულები
2. და ერთეულები
3. 3. რიცხვები 60-მდე
4. 4. 100-ზე ნაკლები
რიცხვები
5. 5. ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები
6. 6. ვაორმაგებთ
რაოდენობას
7. 7. გავანახევროთ
რაოდენობა
8. 8. შევაფასოთ რაოდენობა
9. 9. დაასახელეთ რიცხვის
უახლოესი ხუთეული, ათეული, ოცეული
10 10. რომელი რიცხვია მეტი?
11 11. ჩვენი ფული
12 12. დამატებითი
ამოცანები
|
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
3სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
4სთ
5სთ
|
· მოსწავლეს შეუძლია
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა;
· შეუძლია
განახევრება- გაორმაგების მოქმედების შესრულება და მათი
დაკავშირება სეკრება-გამოკლებასტან და ერთმანეთთან;
· შეუძლია შეაფასოს და
შეადაროს რაოდენობები 100-ის ფარგლებში;
|
ინდივიდუალური, წყვილებში, ჯგუფებში, დამოუკიდებელი
|
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო
დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
|
IV
|
გეომეტრიული
ფიგურები
1. 1. გეომეტრიული
ფიგურები
2. 2. ვადარებთ ფიგურების
ზომებს
3. 3. ფიგურის
შიგა და გარე წერტილები, ფიგურების საზღვარი
4. 4. ტოლია ეს ფიგურები?
5. 5. გამეორება
|
3სთ
2სთ
3სთ
3სთ
4სთ
|
· ადარებს და აჯგუფებს
ბრტყელ ფიგურებს გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით;
· განასხვავებს
ფიგურების შიგა და გარე არეებს;
· მოიძიებს ტოლი
ფიგურების ნიმუშებს მისთვის ჩვეულ გარემოში, ახდენს ფიგურათა ტოლობის
დემონსტრირებას მათი ურთიერთშეთავსებით;
|
ინდივიდუალური, დამოუკიდებელი
|
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
პლაკატი,
ბუკი, სახაზავი და
ფანქარი,
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო
დავალება; დამოუკიდებელი სამუშაო;
შემაჯამებელი
|
V
|
რიცხვების
შეკრება და გამოკლება
1. 1. რიცხვითი
გამოსახულება
2. 2.შეკრების
თვისებები
3. 3. ათეულების შეკრება
და გამოკლება
4. 4. ვიყენებთ
რიცხვით კიბეს
5. 5.დავუმატოთ ერთნიშნა
რიცხვები
6. 6. ვაკლებთ ერთნიშნა
რიცხვს
7. 7. ვუმატებთ ათეულებს
8. 8. ვაკლებ ათეულებს
9. 9. შევკრიბოთ
ორნიშნა რიცხვები
10 10. გამოვაკლოთ ორნიშნა
რიცხვები
11 11. გამეორება
|
4სთ
4სთ
4სთ
3სთ
4სთ
4სთ
3სთ
3სთ
5სთ
5სთ
5სთ
|
· მოსწავლეს შეუძლია შეკრების
თვისების გამოყენება შესაბამის
მაგალითებში იყენებს რიცხვით კიბეს კრებსდა აკლრბს
ქვეშმიწერით
|
ინდივიდუალური,
დამოუკიდებელი
|
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა და ცარცი,
ბუკი
|
მიმდინარე–განმავითარებელი;
საშინაო/ საკლასო დავალება; დამოუკიდებელი
სამუშაო;
შემაჯამებელი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий